Review: Eyes Lips Face – Mineral Eyeshadow (Wild, Celebrity & Confident)

Afbeelding

Heyy! ♥

Een paar weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij http://www.eyeslipsface.nl/zoals jullie misschien al in het vorige artikel hebben gelezen (klik), is eyes lips face, ookwel E.L.F. genoemd, een merk dat veel cosmetica voor een lage/budget prijs verkoopt.

Vandaag schrijf ik een review over de mineral eyeshadow’s van Eyes Lips Face Mineral-lijn, ik heb de kleuren; Wild, Celebrity en Confident.

Afbeelding

Over de verpakking valt niet veel te zeggen, het is niet super mooi, maar gewoon netjes en duidelijk.

Ik het doosje zit een rond potje met een draai-dop, als je het potje openmaakt, zit er een soort plakbandje over de gaatjes heen, dit moet je eraf halen en dan kan je het product gaan gebruiken!

Afbeelding

Op het middelste plaatje hier boven, zie je swatches van de drie kleuren droog en zonder basis aangebracht. Niet super veel pigment, maar toch erg mooi. Bij het plaatje eronder heb ik het met een vochtig kwastje aangebracht en de foto met flits genomen, je ziet gelijk dat het pigment dan een stuk beter is. Alle drie de kleuren vind ik heel mooi, maar mijn favoriet is toch Celebrity, dat is voor mij echt de perfecte goude/beige kleur. Het blenden gaat met Celebrity en Confident zeer goed, maar Wild is een stuk moeilijker om te blenden, dat is wel een minpuntje.

 

Ik ben erg tevreden met de oogschaduw’s en zeker met een basis blijven ze de hele dag mooi zitten en je hebt ook nog eens keuze uit heel veel verschillende kleuren!

De E.L.F. Mineral Eyeshadow’s kosten € 4,00 per stuk en zijn in Nederland niet in de winkel te koop. Wel zijn ze te bestellen via EyesLipsFace.nl, de verzendkosten naar Nederland zijn € 6,95.

& good to know: E.L.F. test hun producten niet op dieren.

Hopelijk hebben jullie wat aan dit review gehad!  

♥ Kim.

Geef een reactie

